Politica de retur
Daca nu esti complet multumit de un produs achizitionat, poti returna in termen de 30 de zile calendaristice de la momentul livrarii/ridicarii. Pentru a face returul unui produs, tot ce trebuie sa faci este sa completezi formularul de retur in termen de 30 zile calendaristice de la data livrarii/ridicarii.
Conditii generale pentru returul produselor
- Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit.
- Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat si insotit de accesorii/cadouri cu care a fost livrat.
- Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
- Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice/electrice, produsele cele carora le lipsesc accesorii.
- Electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate pentru ca returul sa fie acceptat.
- Nu se accepta returul produselor cosmetice si a celor din categoria ingrijire personala, daca au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena.
- Utilajele cu motor pe benzina, in cazul in care au fost alimentate cu benzina/ulei, nu pot fi trimise retur pentru restituirea contravalorii.
Procedura de returnare
In situatia in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
- Este necesar sa completezi formularul de retur disponibil pe site-ul nostru sau sa ne trimiti un e-mail la adresa comenzi@magazinul.ro pentru a anunta intentia de returnare a produsului.
- Trebuie sa trimiti produsul impreuna cu cutia sa originala intacta, toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii. Toate acestea trebuie ambalate corespunzator.
- Dupa ce ai efectuat acesti pasi, te rugam sa expediezi produsul prin intermediul unui serviciu de curierat rapid agreat, la adresa Șoseaua Bucuresti- Urziceni, nr. 16, Complex Doraly, pavilion 5, stand 44, București. Clientul este responsabil de ambalarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere.
- Cheltuielile de returnare sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care trimiti coletul cu plata la destinatar, vom fi nevoiti sa facturam costul transportului, inclusiv costul suplimentar al kilometrilor, daca este cazul.
Ce fac daca produsul primit este lovit/deteriorat?
In situatia in care la desfacerea coletului ati observat ca produsul este deteriorat sau lovit, te rugam sa ne transmiti poze cu produsul si ambalajul pe adresa de e-mail: comenzi@magazinul.ro. In termen de 48 ore, departamentul de suport va prelua si rezolva problema inlocuind produsul. Taxele de transport/inlocuire vor fi platite in intregime de Delino SRL.
Daca produsele sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie, vor fi inlocuite pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris catre Delino SRL in termen de 48 de ore de la receptionarea produsului defect. Daca produsul nu mai este disponibil, la alegerea clientului, fie se va inlocui cu un produs similar, fie se va returna contravaloarea acestuia in contul persoanei fizice/juridice care a platit suma initiala a produsului/produselor. Cheltuielile de transport vor fi suportate integral de catre Delino SRL.
Daca notificarea se va face dupa termenul mentionat mai sus de 48 de ore, produsele fac obiectul garantiei.
Informatii despre dreptul de retragere
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract si sa returneze un bun sau sa renunte la un serviciu in termen de 14 zile calendaristice, fara a fi nevoie sa invoce vreun motiv si fara a suporta alte costuri in afara celor de livrare. Potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau de renuntare la un serviciu expira in termen de 14 zile de la ziua in care cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului bun (in cazul in care cumparatorul comanda mai multe produse prin aceeasi comanda, care vor fi livrate separat) sau de la ziua in care cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului bun sau a ultimei piese (in cazul livrarii unui produs format din mai multe loturi sau piese separate).
Va rugam sa ne contactati in cazul in care aveti orice intrebari sau nelamuriri cu privire la politica noastra de retur. Suntem aici pentru a va ajuta sa obtineti cea mai buna experienta de cumparare online.