Intrebari frecvente
Livrarea produselor se face in toata tara prin intermediul firmelor de curierat rapid, fiind momentan singura noastra optiune de livrare.
Fiecare comanda plasata pe site-ul nostru este insotita de un cod de urmarire a comenzii (AWB) prin intermediul caruia puteti urmari livrarea produselor dvs. Dupa ce produsele au fost expediate, veti primi codul AWB prin e-mail si SMS.
Mai multe detalii gasesti pe pagina livrare.
Costul de livrare standard al produselor este 20 lei. Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 500 lei, livrarea este gratuita!.
In functie de greutatea totala a produselor din comanda, se poate adauga un cost suplimentar de livrare denumit “Livrare Extra Kg”.
Mai multe detalii gasesti pe pagina livrare.
Livrarea Extra Kg este un cost suplimentar ce se aplica in functie de greutatea totala a produselor din comanda si este gratuita pentru comenzi cu o greutate de pana in 10 kg. Pentru comenzile care depasesc greutatea de 10 kg, se va adauga un cost suplimentar de 1 leu/kg.
Mai multe detalii gasesti pe pagina livrare.
Metodele de plata disponibile pe site sunt: plata online, transfer bancar sau plata ramburs.
Plata online este cea mai sigura si populara metoda de plata, fiind efectuata in siguranta prin procesatorul de plati NETOPIA Payments.
Mai multe detalii gasesti pe pagina metode de plata.
Cauzele aparitiei unei erori in momentul platii online cu cardul pot fi multiple (introducere date gresit, fonduri insuficiente, card expirat, etc.).
Daca apare o eroare in momentul efectuarii unei plati online, in functie de eroarea afisata, iti recomandam sa reincerci plata. Daca eroarea persista sau nu te descurci, te rugam sa ne contactezi pentru suport.
Da, produsele noastre beneficiaza de o garantie standard de conformitate conform legislatiei in vigoare. Durata garantiei poate varia in functie de fiecare produs in parte si este afisata in pagina de produs la specificatii.
Daca in pagina de produs nu este specificata durata garantiei, este posibil sa fi intervenit o eroare, drept urmare te rugam sa contactezi echipa de suport.
Mai multe detalii gasesti pe pagina garantie.
Perioada de retur a produselor achizitionate este de 30 de zile calendaristice de la momentul livrarii/ridicarii comenzii.
Pentru a face returul unui produs, tot ce trebuie sa faci este sa completezi formularul de retur in termen de 30 zile calendaristice de la data livrarii/ridicarii.
Mai multe detalii gasesti pe pagina politica de retur.
Pentru a inregistra o cerere de retur trebuie sa completezi formularul de retur prezent pe site. Inainte de a completa formularul de retur asigura-te ca ai citit conditiile privind politica de retur.
In situatia in care la desfacerea coletului ati observat ca produsul este deteriorat sau lovit, te rugam sa ne transmiti poze cu produsul si ambalajul pe adresa de e-mail: comenzi@magazinul.ro. In termen de 48 ore, departamentul de suport va prelua si rezolva problema inlocuind produsul. Taxele de transport/inlocuire vor fi suportate de noi.
Codurile de reducere se pot aplica in cosul de cumparaturi. Dupa ce ai adaugat produsul/produsele in cos, intra in pagina costul de cumparaturi si da click pe link-ul de culoare albastra “Ai un cod de reducere?” amplasat intre valoarea totala a comenzii si butonul de finalizare comanda.
Dupa aceasta actiune se va afisa un camp unde se poate introduce codul. Daca codul de reducere este corect si valabil, se va aplica reducerea la comanda.
Pe fiecare comanda poate fi folosit doar un singur cod de reducere.